niedziela, 28 lipca 2013

Kładka ul. 27 stycznia nad ul. Beskidzką

20 godzin składania jednak nie zawsze panoramy są przyjemne ta była wręcz ekstremalna ponieważ zawsze panoramuje się od lewej do prawej lub z góry do dołu a tutaj jest od lewej do góry i z góry do prawej czyli zrobiłem coś w rodzaju litery C
podziękowania dla Wojtka za użyczenie szerszego obiektywu bo mój nie dawał rady i za pilnowanie żeby mnie rowerzyści nie rozjechali podczas leżenia na ziemi :D


w którym POŁOŻENIU podoba Wam się najbardziej?
zależy mi na opinii ponieważ chcę to wydrukować mam drewnianą nowoczesną szeroką ramę o identycznych proporcjach 
wie ktoś gdzie można 100x70 cm tanio wydrukować?? dwie obok siebie takie panoramy się zmieszczą

2 komentarze:

Unknown pisze...

2 jest jakby najbardziej naturalna.

Wojtas pisze...

Wg mnie najlepiej wygląda w położeniu poziomym