czwartek, 18 lipca 2013

Północna biedroneczka i 50°


chciałbym zaznaczyć że nie posiadam makro a jedynie ostry obiektyw i to co widzicie to crop wycinek który stanowi 1/10 pierwotnego zdjęcia (ogniskowa 105mm x1,6), dzięki przybliżeniu cyfrowemu x10 na Liveview byłem w stanie wyostrzyć,
biedronka wleciała do pokoju nie marnowałem czasu na montowanie zewnętrznej lampy - użyłem wbudowanej lampy w trybie ETTL bo na manualu nawet nie wiedziałbym jaką jej moc ustawić bo nie używam wbudowanej lampy
tera najważniejsze pytanie dla "makrowiczów" 
co to jest?? jej tył czy przód? czułki ma po prawej stronie kadru więc co to jest po lewej? częściowo rozwinięte skrzydła? wcześniej tego biedronka nie miała
szukałem na google ale nie znalazłem podobnej biedronki

a tukej u mie se dzisioj było piyńć dyszek w klarze o 10:10

pobije ktoś ??

1 komentarz:

Katarzyna_R pisze...

Przeca zadek! Z przodku czułki - z zadku skrzidła :)