wtorek, 27 sierpnia 2013

Strona EF

http://marklit.drl.pl/ef/


Strona na CMS Joomla + darmowy szablon więc do wyklikania.

Pisać co myślicie, powoli strona powstanie. Jakiś początek jest i w wolnych chwilach powoli mogę ją rozbudowywać.
Najpierw trzeba ustalić czy wygląd taki może być, potrzebuje logo - niestety ktoś musi je zrobić na nowo - jaśniejsze lub z mocnymi konturami w kolorze białym.

Link galeria działa, obecny moduł można zobaczyć w akcji. Myślę, że zdjęcia będą w kategoriach, każde zdjęcie z podpisem autora. Można również posortować zdjęcia wg autora.

To Do:
- krótki tekst o grupie
- logo (PNG z kanałem alfa - tło przezroczyste)
- każdy krótko o sobie
- kategorie dla galerii
- każdy po 15 zdjęć the best

11 komentarzy:

Katarzyna_R pisze...

Powinnam gdzieś mieć logo zapisane w ps. Chce?

Unknown pisze...

Nie mam PSa, czy może ktoś podjąć się lekką modyfikacją logo?

fotografmikolow pisze...

jako współtwórca loga zrobię co trzeba w piątek Kasia może mi je dać na penie, czy ten png na tej stronce nie powinien byc kwadratowy??

wojtyken pisze...

Zatem uściślijmy:

jak to się ma do Tomka, bo myślałam, że Tom się tym zajmuje
tekst o grupie jest, możemy go zmodyfikować w piątek np?
zdjęcia już mamy wybrane, są u mnie na kompie

tak

logo Katiusza i Marek



jasiudj pisze...

Ja jestem zwolennikiem prostej formy - proponuje zmiane czcionki menu na cos bardziej prostego. Poza tym wielkie BRAWA za inicjatywę :)

jasiudj pisze...

miało być - czcionki tytułów...

Unknown pisze...

Tom chyba się nie obrazi, zresztą ocenił stronkę na +

logo 275x80 png

Unknown pisze...

favicon by się również przydał - czarne na białym litery ef z loga. Ktoś się podejmie?

Na necie można poczytać jakie mam mieć wymiary i są generatory.

Unknown pisze...

I niech się parę osób zarejestruje na stronie - założy konto.

jasiudj pisze...

cos mi założenie konta nie wychodzi...

Unknown pisze...

jest aktywowane i powinieneś się móc zalogować